Atama
Use psychic powers in Atama to see through the eyes of your pursuers to avoid detection as you investigate a cursed rural Japanese village. You can't fight back; you must rely only on your abilities and your wits to avoid your enemies.
Atama is a stealth horror game set in an isolated Japanese village. Full of devilish puzzles and sinister creatures, with a gameplay focus on seeing through the eyes of enemies, Atama aims to deliver a fresh experience to the genre.
Kaede's family had always told her stories about eccentric Aunt Noriko, but she's a superstitious old woman, living so far outside of the city. She has no phone, no Internet... Kaede only knew her via infrequent letters... until they stopped coming.