Atelier Lydie & Suelle: The Alchemists and the Mysterious Paintings DX
The Mysterious series combines heart-warming everyday elements with extraordinary experiences in a world full of wonders.
Twin sisters Lydie and Suelle are two novice alchemists. One day, after discovering a mysterious painting, they get closer to turning their dream of running the best atelier in the kingdom into reality.
This title can also be purchased as a part of the discounted “Atelier Mysterious Trilogy Deluxe Pack”, together with “Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious Book DX” and “Atelier Firis: The Alchemist and the Mysterious Journey DX”. Please be careful of making redundant purchases.