Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~ DX
The first release in the Arland series. The main character Rorona must save her Atelier from being closed by the Kingdom. Using Synthesis, Exploration, and Battle, gain recognition for the Atelier and save it from being closed. See a variety of endings by obtaining a certain level of recognition in a set time period and by fulfilling certain conditions.
Rorona's goal is to "gain recognition from the Kingdom to save her Atelier." By clearing the quarterly requests sent to her by the Kingdom for 3 years, Rorona can gain recognition. Earn great recognition by using Synthesis, Exploration, and Battle!