BARRICADEZ ReVisited
This is the Crafting × Tower Defense game you have been looking for. Gather materials and items to upgrade your base and protect a cradle after the collapse of civilization.
In The Caves, you can mine randomly generated resources that are used to craft traps and blocks. Venture deeper and deeper to find a number of rare materials and secrets.