BLACK BIRD
Visuals which recall a classic era of gaming portray a rich, picture book world.
Unlock True Mode after completing the game to see new enemies, hidden bonus characters and more!
BLACK BIRD received 2 awards at BitSummit Vol.6, a Japanese indie game festival held in 2018.
The first is the "Vermilion Gate Award" which is the grand prix prize, and the second one is a music award: the "Excellence in Audio Award"!