BOOST BEAST is a defence puzzle game where players defeat the invading horde of zombies by clearing blocks and summoning animals.
In order to restore peace to the world, Alec, the king of the dogs, sets out on a journey with his animal army to exterminate the zombies.
Simple controls! Match three of the same animal blocks to call upon your animal friends and defeat the wave of incoming zombies!
There are many gimmicks that stand in your way during your quest to save the world.
There are cages that trap your animal friends, rocks that block your path, and the Grim Reaper who will turn your allies into zombies.