BRIGANDINE The Legend of Runersia
The continent of Runersia is home to six major powers with more than 40 bases, 100 knights, and 50 types of monsters.
Select a ruler, compose your platoons of knights and monsters, and march to claim enemy bases.
Time passes on Runersia in seasons, each one consisting of an Organization Phase and an Attack phase.
During the Organization Phase, knights and monsters with various classes and skills are organized into platoons in preparation for the upcoming battles.
During the Attack Phase, turn-based platoon battles take place on a map made up of hexagonal spaces. Make use of unit skills, elements, enclosure effects, terrain advantages, and other battle tactics to lead your side to victory!
The game is also packed with other ways to grow your armies such as class changes, equipment, and various items.
Accumulate stories and events from the six nations in the Records. After clearing the main mode, The Legend of Runersia, the Alternate Chapter challenge mode will be unlocked, allowing for even more replayability.
Five Mana Stones discovered long ago have been embedded into special armor called Brigandine, each one representing the ideology of the nation possessing it.
These have come to be known as the Brigandine of Justice, Sanctity, Freedom, Glory, and Ego.