BROKEN MIND
In BROKEN MIND, you play Agent Frank Morgan, a detective with a dark past. You will have to investigate the disappearance of a teenage girl who was abducted during a live Internet broadcast. The investigation is accelerated when Laura's phone emits a signal a few miles away in the middle of the forest!
Fight, investigate, solve the puzzles and find out what happened to Laura Campbell.