A surreal and punishing world of black, white and red awaits as you challenge the void of Back Again, a hardcore 3D platformer presented in immersive first-person perspective! In this void, your only means of escape is to cross floating platforms arranged in increasingly complex configurations. Obstacles move in patterns over and around them, forcing you to learn their movements to avoid getting knocked off a ledge or halted midair. Mannequins surround you, sometimes navigating the platforms themselves or simply observing. Perhaps they hold clues about the puzzles at hand, or perhaps they are just like you. Either way, they offer little comfort.
Back Again is an eerie tale with a minimalistic narrative and unsettling atmosphere intended to test your skills, question your psyche and reward your determination, all set to a unique and ever-changing soundtrack to suit the mood. See the story to its end, retrying each sequence as many times as it takes, and once you’ve built up enough confidence, choose Survival Mode to see if you can clear the entire game in a single attempt!