Back in 1995
A throwback to the survival horror and mystery games of the mid-90s 32-bit generation, Back in 1995 faithfully re-creates everything from this all-but-forgotten era of games.
Be transported to a world both concrete and indistinct, where you must uncover the mystery surrounding the disappearance of your daughter, the catastrophe that shook the city, and why you’ve decided to finally return.