Bad North
Bad North is a charming but brutal real-time tactics roguelite. Defend your idyllic island kingdom against a horde of Viking invaders, as you lead the desperate exodus of your people. Command your loyal subjects to take full tactical advantage of the unique shape of each island.
It’s charmingly brutal, with beautiful procedurally-generated islands and adorable soldiers juxtaposed against the blood-stained realities of war. You control the broad strokes of the battle, giving high level commands to your soldiers who try their best to carry them out in the heat of the moment.
It’s accessibly deep, with simple player inputs masking a dynamic combat simulation that makes it inviting to new players while challenging veterans.
Keep fighting, warriors. Not for power or riches or glory, but for hope of peace to come once again in the harsh lands of the Bad North.