Badland: Game of the Year Edition
With BADLAND: Game of the Year Edition, you get to experience the multi-award-winning action adventure like never before. BADLAND: GOTY Edition builds on the stunningly atmospheric, hand-painted graphics of the original BADLAND with enhanced, above visuals, completely redesigned controls, over 15 hours of single player campaign and awesome multiplayer fun for up-to-four players with both local co-op & battle modes.