Bai Qu: Hundreds of Melodies
While visiting his sick father, college student Wei Qiuwu accidentally encountered a girl playing a concertina.
Though unlikely at first, Wei Qiuwu becomes a good friend of Li Jiayun, the musician. Both of them act as an indispensable tune in each other's life.