Banner Saga 3
Banner Saga 3 is the final dramatic chapter in the mature, story driven Viking RPG series which has won over 20 awards and has been nominated for 4 BAFTA awards. As the world continues to crumble around you, who can you trust, how will you protect your allies and what choices will you make as the Darkness draws near?
Witness the Banner Saga as you’ve never seen it before as a dark force takes over and effects everything you’ve come to know in the beautifully hand-painted finale of the trilogy.