Barn Finders
Run your family business. Look for valuable items and sell them in your pawnshop. Every item has a value, so collect everything and search everywhere!
Visit 12 original locations and unearth their secrets in the land of Ammeryka (largely similar to the real America, but not quite). Barns are just the beginning. How about a visit to an old military base or . . . the moon?
Uncle Billy will keep you busy. Together you’ll explore different locations, but the real work is all for you to do. That is, until you go solo. Eventually.
Being a real Barn Finder is a state of mind - a job for the brave and the bold. Your competitors are specialists and they are just waiting for you to slip up.