Baron of Blood
Baron of Blood is a 2D pixelart platformer game in which you have to fight your way through numerous levels and defeat different monsters. Collect coins to buy powerful items that will help you in your adventure.
24 different levels in 5 different zones and boss fights await you and offer an exciting and varied gameplay. Hidden diamonds and various achievements will keep you busy even longer after you finish the game.