Barony
Go dungeon-running alone or with a party of 4 in cooperative multiplayer: Split-screen, local wireless, or online with Crossplay!
Barony is a love-note to RPG classics like Ultima Underworld, System Shock, & Daggerfall, created by fans of the classics.
Hamlet is the greatest little city in the realm. That is, it was until the heinous Baron Herx came along and claimed the whole thing as his Barony. He enslaved Hamlet's people and now he's an awful undead lich. The whole town's been trapped in his massive dungeon for decades and now it's up to a single hero or a group of adventurers to confront him in his hellish lair and destroy him forever. Whether you will die in the dungeons or rise to victory against the Baron and his hellspawn is ultimately up to you. What did Baron Herx find in Hamlet, and will killing him be enough?