One day, a red jewel is stolen from a shrine under her control.
A girl named Herb who claims to be a great witch lives in a poisonous swamp on the outskirts of a faraway country.
She lives near Poison Swamp and her business is to manage shrines and make suspicious potions from herbs.
She respects her grandmother, a court mage, and is a hard worker who does not miss her magical training every day.
She hates to lose and will continue to fight alone even after the departure of her comrades Balun and Philet.
He is good at developing mechas, and most of the bandits' mechas were designed by Baran.
・ Arcade mode that lets you play through 5 stages in a row and a short mode that allows you to play any stage you choose.
・ Vary your play style with multiple different combinations of Familiar Attack types, Bomb settings, and Life settings for multiple replayability.