Barry the Bunny
Barry the Bunny is a challenging 2D platformer about a Bunny who likes carrots and loves building bridges!
Explore lush 2D landscapes, and help Barry walk, jump, collect or throw items to progress through each level. Barry will travel through 4 different worlds, defeating enemies, facing dangerous traps, conquering challenging platforming levels and getting enough wood to build new bridges!