Battle of Kings
Many years ago, the lands of four islands were divided into two kingdoms. One of them was handed over to you, and the other to your cousin Marcus. Since them, the people of your kingdom were living a peaceful and prosperous life under your reign. Those days are gone now, as your greedy cousin allied with the dark wizard Arfael plans to take over your rightfully owned lands. You need to fight off his attacks aimed against all of your strategic outposts and defeat him completely in the final battle.
Rise walls, upgrade towers, enhance army and be kind ruler in classic tower defense game mixed with 1 v1 battle playstyle in ‘Battle of Kings’ realm!