Bayonetta
Originally released in 2010, the unforgettable first chapter of the Bayonetta saga introduced the world to "climax action", an explosive blend of dynamic action and saucy style. Armed with a gun in each hand and one on each foot, Bayonetta destroys her opponents with combo attacks that are as beautiful as they are brutal.
In this climactic sequel to the critically acclaimed Bayonetta action game, players will be on the edge of their seats from start to finish. Brimming with jaw-dropping battles and gorgeous cut scenes, this game never lets up on the action, and has been reborn on Nintendo Switch.