In 'Beach Cafe III: The Escape Room' the mysteries continue.
Grandpa is still missing and as you delve deeper into the investigation, everything becomes stranger and more enigmatic.
The laboratory beneath the beach bar has given way to intricate grottoes filled with surprising vegetation and unknown minerals. If that wasn't enough, it seems that some kind of alien form lives in the convoluted labyrinth...
Where will this new adventure in the 'Beach Cafe: The Escape Room' saga take you?