About Bears
Bear and Breakfast is a laid-back management adventure game where you play as a well-meaning bear trying to run a B+B in the woods. Hank and his friends find an abandoned shack and, equipped with their teenage ingenuity, turn it into a money-making bed and breakfast scheme for unsuspecting tourists. As your business expands so do the mysteries of the forest, and Hank soon finds himself uncovering a plot deeper than the wilderness itself.
Moving through the story-rich world of Bear and Breakfast will have you stumbling on dozens of interesting folks and weirdos, much like yourself.