Beat Cop
New York, more like a beast than a city. Explore its darkest corners and uncover its secrets as Jack Kelly, a former detective who has been framed for a murder. Degraded and forgotten by old pals, it’s your last chance to find the truth behind this whole terrible mess. The thing is, your new boss treats you horribly, your wife is a money sucking spawn from hell and the local mafia wants your head on a plate. I guess you could say, that things are complicated down here, in the middle of Brooklyn. Oh, and don't forget about writing tickets, reprimanding pedestrians & such.
Be sarcastic. Be gloom. Be whatever you want. There are thousands of things in this world you can laugh at, and even more you shouldn't, but who cares. It’s jungle out there baby, and sometimes you just need something to release the stress.