"I swear to repay all the kindness you showed me."
Visit a world where the roles of humans and animals have been reversed. Lisa, a pet human, misses her deceased owner, a rabbit called Alice, dearly.
Lisa sets out on an adventure into the animal world to find the Flowers of Life, the keys to bringing someone back from the dead.
There are all sorts of ways Lisa can acquire items, but her methods can't always be peaceful.
In this world where animals live in harmony, mutants appear from nowhere to roam the streets.
Run away, hold your breath while you hide in the bushes, or use your weapons to fight back.