Behind The Screen
“Behind The Screen” is a suspense puzzle action game, set in Taiwan of an age when the internet was still not common, tracing the life of “a certain murderer”, seeking the truth which has been bent and can no longer be distinguished.
During a nervous and mature childhood, incapable of separating reality and dreams, the world started looking like an eerie and fantastic place.
During his boyhood, he condemned the powers that be as an honest student reporter, and to amuse himself, he would impersonate ancient soldiers and politicians.
The player will re-experience the murderer’s life, solve several mysteries, and search for the truth through the eyes of the murderer.