Behold Battle
Behold Battle is a simple auto battler, where you see heroes and monsters fight to the death in randomly generated battles.
■ A normal game mode that has 20 rounds with increasing army complexity. Guess correctly to continue, or game over if you are wrong too many times.
■ From small to gigantic battles, and many difficulties to test your prediction powers.