Through the revolutionary and innovative Garotron OS, exclusively commissioned by MEGASOFT, play the ultimate MEGA gaming experience of Bem Feito today!
You'll be able to visit Reginaldo in his home on the tiny planet B-613. Take charge of the everyday tasks around his home and yard. Fish, cook, water your garden and flowers, harvest fruits, meet and CAPTIVATE many friends alongside Reginaldo.