Set in the near future, Beyond Blue explores the mysteries of our ocean through the eyes of Mirai, a deep sea explorer and scientist. Become a part of a newly-formed research team using groundbreaking technologies to see, hear, and interact with the ocean in a more meaningful way than has ever been attempted.
Embracing the same inclusive development process that was used to create Never Alone (Kisima Ingitchuna), E-Line’s BAFTA award-winning game about Alaska Native culture, the company partnered with BBC Studios (developers of the acclaimed Blue Planet II), OceanX Media, world-class game makers, and some of science’s leading ocean experts to craft an experience that reflects the awesome wonder and unbounded mystery that infuses our planet’s beating blue heart.