Beyond Enemy Lines - Remastered Edition
The world is near of nuclear apocalypse, a soviet seperatist group captured the control chip of a military satelite. It is your job to recover the chip! Equipped with state of the art weapons and equipment, you operate in absolute secrecy as a lone wolf far beyond enemy lines.
Think your way in, observe your enemies, sneak into their base and complete your objective. You have total freedom to choose your path - guns blazing or silent assassin - it's your choice! Beyond Enemy Lines is an unforgiving, intense experience where skill and tactical decisions matter!
Beyond Enemy Lines: Remastered Edition contains a variety of of remastered content.
An additional 4 mission long campaign set in the winter with an average playtime of ~3h.