Binarystar Infinity
Binarystar Infinity is a 1-Bit Shoot ‘Em Up with a challenging experience reminding of the traditional Arcade Shmup classics, that can be experienced alone or with a friend, and with the particularity of being playable in vertical or horizontal scrolling mode. Offering handcrafted levels and bosses with modern fast action gameplay and smooth feedback controls, packaged in a stylized nostalgic 1-Bit graphic look (popularized by games like Downwell and Minit) with juicy FX. The game offers a challenging single player mode with levels run to be mastered, or a more relaxing co-op experience if you choose to play with a friend (Nightmarish if you decide to activate the Friendly Fire co-op option :D).