Bish Bash Bots is a unique mix of casual tower defence strategy and all-out brawling action. Team up in couch co-op / online play or go it alone to save the world.
In a cartoony take on the distant future, robots have become an integral part of everyday life. But everything changes when the bots, seemingly for no reason, malfunction and start stealing all of the world's technology.
Journey across the world through vibrant and colourful biomes. Use strategy to defend against swarms of robots and save humanity!
Travel the futuristic world through 32 vibrant and varied levels. Contend with unique challenges across 8 biomes – from the Volcano overheating your turrets to the mutant plants grabbing players in the Jungle.
Add new turrets and gadgets to your collection as you progress through the world. Use them to combat the variety of unique bots. Complete challenges to unlock new cosmetics.