A fusion of card-based RPGs and Adventure games, “Black Book” is a haunting tale of a young sorceress, who gave her life to serve the dark forces. Dive into the cold, yet alluring world of Slavic folktales - and uncover the secrets that hide in the darkness.
A young girl named Vasilisa, destined to become a witch, decides to throw her fate away and marry her beloved - but that dream is shattered when her betrothed dies under mysterious circumstances.