Black Rainbow
Help Helen escape the burning village and guide her through the dark and dangerous forests and help the people of Amazonia.
The evil behind the curtain is far bigger and dangerous than anyone could have ever imagined. It's up to Helen to restore the balance in this hidden and unexplored world. Will you survive the impossible!?