Black Widow: Looking for Love
It's impossible not to be eclipsed by a mysterious woman and, although she may not be trustworthy, her charms have piqued your interest and you want her to give you a chance. She wants to be sure that you are the right person for her, so she won't stop asking you questions to find out if you are really her best option. If you are wrong she will never trust you.