Black Widow: Recharged
The original cult classic arachnid-starring, twin-stick shooter returns! Just in time for Halloween, Black Widow: Recharged has been reimagined for modern gameplay, with vibrant visuals, powerful new abilities, and another original soundtrack from award-winning video game composer Megan McDuffee.
Aim for a high score in the old school arcade mode and earn bragging rights with your name at the top of the leaderboard. Or test your skills and rank on the boards in one of 30 intensely creative challenges, which twist the gameplay in new and exciting ways.