BlackSmith HIT
While the concept may sound simple, BlackSmith HIT offers an addictive and engaging gameplay experience. Your task is to hit and catch, but there's a twist. Maintain the anvil at the optimal temperature by skilfully tossing the grey iron bars over your shoulder with the pliers in hand.
Collect as many real gold horseshoes as possible and strive for the highest number of successful strikes. Your progress unlocks a vast array of possibilities in the blacksmithing world. Conquer exciting challenges to unlock 20 unique and expertly crafted blacksmith characters, each with their own captivating storylines and specialized scenes.
Don't wait any longer. Gear up, unleash your inner Thor, grab your hammer, and prove that you're worthy of the title of a true blacksmith. It's time to HIT LIKE A BLACKSMITH!