Blackout: The Darkest Night
In Blackout, you are faced with the choice of going after the truth, facing the shadows that hide within our world, or trying to forget and leave all this behind.
Blackout is a non-linear interactive fiction game set in a dark modern universe, nfluenced by White Wolf’s World of Darkness, H.P. Lovecraft and weird shows like Twin Peaks. Walk the main character through his journey on trying to recollect his memories by making choices. Will you dig deeper into his past and unveil this whole new world hiding beneath the shadows? Or will you leave it all behind?