Blade Jumper
Blade Jumper is a 2D action platformer where players use a simple jump mechanic in order to climb the obstacle-filled tower.
From their headquarters within Kukuru Tower, the authoritarian Unreality conglomerate dominates Seoul with pleasurable feelings, using its highly addictive Kukuru Candies. The vigilante group Ground Z, preparing for the final battle to overthrow Unreality's hold, comes looking for you, their former infamous agent.
Within the Kukuru Tower, completely cut off from the outside world, more adventure awaits than the players can even imagine. Target and push through the various enemy units with unique quirks, the map topography that highlights the extraordinary charms of each zone, and the hidden traps in order to conquer each map.
As the players climb the tower, they will encounter all sorts of characters and discover breathtaking records. The higher they climb, the further this hidden truth will gradually be revealed—and with it, the feeling of unease.