Your darkest fears will awaken in these woods.
Inspired by the cinematic lore of Blair Witch, experience a new story-driven psychological horror game that studies your reactions to fear and stress.
From the creative minds behind the critically acclaimed Layers of Fear, experience first-hand the toll that fear can take on the mind in an original story inspired by the cinematic lore of Blair Witch.
With just your loyal dog Bullet by your side, navigate your way through a cursed forest that warps and distorts both time and space.
Stand against the horrors of the Blair Witch and the decaying sanity of a man burdened by his past.
As you delve deeper into the woods, how you react to danger and behave under pressure will ultimately teach you more about yourself.