Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle
The Miracle summons you Sinner! This bundle includes both of the indie smash hits Blasphemous 1 and 2. So enter the world of Blasphemous and get to smiting.
In Blasphemous 1 you are introduced tto The Penitent One - a sole survivor of the massacre of the ‘Silent Sorrow’. Trapped in an endless cycle of death and rebirth, it’s down to you to free the world from this terrible fate and reach the origin of your anguish.
In Blasphemous 2 you awake from your tomb to a strange new world and once again enter an endless struggle against The Miracle. Dive into a perilous new world filled with mysteries and secrets to discover, and tear your way through monstrous foes that stand between you and your quest to end the cycle once and for all.
All alongside beautiful pixle graphics and an stunning orginal sound track that fully immerse you in the world.