Bleach: Brave Souls
Tite Kubo's hit manga and TV anime series BLEACH comes to life in this 3D hack-and-slash action game! The game faithfully reproduces the story of the BLEACH anime, Shonen Jump manga, and novels in loving detail with fantastic graphics and all-action gameplay.
From the human-populated world of the living to the Soul Society, home of Soul Reapers and the spirits of the dead, the bleak realm of Hueco Mundo, where evil spirits known as Hollows reside, and the depths of Hell, final resting place of sinners, the endlessly imaginative BLEACH universe is recreated in high-quality 3D graphics. Relive all your favorite scenes and special techniques from the hit anime!
Your favorite characters from the 13 Court Guard Squads, the Espada, Xcution, Stern Ritter, and the Thousand-Year Blood War are all here! Unleash Ichigo's Getsugatensho, Aizen's Kyoka Suigetsu, Byakuya's Senbonzakura Kageyoshi, and all the other epic BLEACH moves, all fully-voiced with amazing animations!
Go online and take part in epic 3-on-3 battles with players from all over the world in real time!