Bleed
Wryn is a girl with a big arsenal and big dreams – she wants to be the ultimate video game hero! Help her take down the Greatest Heroes of All Time in an action-packed bid to claim the title for herself and show the world what a true hero looks like!
Bleed is an action-platformer focused on stylish, acrobatic dodging and fluid, challenging gameplay. There's no filler – just you and your skills against seven levels of enemies, obstacles, breakneck set-pieces and inventive bosses!