Blind Men
As the nephew of a retired super villain, there's nothing Keegan wants more than to become one himself — and what better way than to join the League of Evil? All he needs to do is commit a crime to complete his application.
Unfortunately, Keegan soon finds himself in more trouble than he could have ever imagined when his plans are interrupted by a couple of spies from opposing agencies.
Pick choices that drastically change the story. Will Keegan’s plans be thwarted or allow him to be successful?