Block Tower TD
Tower locations are the most important aspect in tower defense games. This aspect becomes even more valuable in Block Tower: you can build towers on high ground, leave free blocks for resource extraction or later strong towers. In addition, all towers have an experience bar, the earlier you build it, the stronger it will be in the late game.
The order in which upgrades are chosen in each game is very important. You can choose resource-based upgrades, magic tower upgrades, or upgrades for strong early defense, which will allow you to safely move into the late game. Combined with randomly generated blocks, this gives infinite replay value.