Block-a-Pix Deluxe
Reveal the picture by dividing the grid into smaller rectangular blocks to create a colorful mosaic. Each block must contain one clue number, indicating the size and color of the block to be painted.
Block-a-Pix Deluxe contains 120 puzzles, designed by Conceptis Ltd. They produce cute, detailed pictures which have been carefully hand-crafted and are guaranteed to be uniquely solvable.