Bomb Cat
Bomb Cat takes inspiration from classic 2048 games but elevates the challenge with an insane bomb mechanic. In other words, it’s pretty simple – match the fluffy cats carefully, and watch out – the bombastic Bomb Cat can either assist you or completely disrupt your game.
To increase the challenge, a Bomb Cat will occasionally appear... to activate this kitty’s ability, it needs to touch the Flamey Cat. That’s when the explosion’s countdown starts!
Depending on the circumstances, the blast can help you match smaller cats, as they will jump around the box, or end your game, as the cats can pop out of the open parcel and fly into space. Just like typical cats.
Take the challenge of making your score furry freaking best. The more cats you match, the bigger your combo, which translates to more points.
– Once again... CATS (No regrets, cats are superior to other animals; deal with it already)