Boot Hill Bounties
After the events of Boot Hill Heroes, Kid and his companions journey deeper into the darkest corners of the Wild West and come face to face with the evil Creed Little, Stampede Sally, Tuco Delgado, Scorpion Saint and Burning Crow. An epic Wild West adventure packed with excitement, intrigue, terror and the occasional dose of humor.