Borderlands Collection: Pandora’s Box
Get all six Borderlands adventures together in one mayhem-fueled package, all at an incredible value!
Includes all six acclaimed base games from the Borderlands franchise: Borderlands, Borderlands 2, Borderlands 3*, Borderlands: The Pre-Sequel, Tales from the Borderlands, and New Tales from the Borderlands, as well as all of their add-on content** in one giant bundle!
Venture across the desert planet of Pandora and the brutal worlds beyond, playing as badass Vault Hunters in search of legendary loot. Every Borderlands game is packed with larger-than-life characters, treacherous worlds, and unforgettable stories.
Borderlands' intense looter-shooter action gets amped all the way up when you're in a co-op party! Grab your friends and share the joys of firing bazillions of guns, crafting perfect builds, and conquering fearsome bosses.
Whether you're new to the Borderlands or reuniting with old friends, you'll love making Mayhem with the series' eccentric cast. From Lilith's heroic ascension to Handsome Jack's infamous rise and fall, you’ll meet an unforgettable group of bandits, rebels, heroes—and Claptrap, who is also there.