Boreal Tenebrae Deluxe
You play as multiple characters, each with their own story, and travel to actual locations in town and dark versions of them.
In this nightmare, you have to solve the murder, search for your missing sister Sarah, and complete the mysterious ritual to save the dying town. Will you be able to unravel all the dark secrets of Boreal Tenebrae?
Explore a diseased town where everything is unusual. Strange boxes that emit hypnotic static appeared in town. Some citizens, including Sarah, have been absorbed by this mysterious object and never come back.